lördag 10 oktober 2009

sömnig, ja så sömnig.
godissugen, ja så godissugen.
otaggad till att plugga, ja så otaggad till att plugga.
hungrig, ja så hungrig på RIKTIG mat.
mammsen borde anlända till detta hus om cirkus 30 min, ska övertala henne att åka till godisgubben med mig. jag behöver godis och vill åka bil dit, orkar inte cykla. måste komma på en bra övertalningsreplik! varför inte den gamla goo'ingen
'sockersöt som jag är förtjänar väl det?'
works every time!
jobbade idag, och jag har en konstigt sug. jag vill jobba lager, vill dra grupper, vill fiiixa, vill inte ha kundkontakt. ska komma tidigare imorrn så kan jag leka på lagret innan, hihi!

btw har ni hört;
britney spears-3
kate voegele-wish you were here
la roux-bulletproof
kate voegele-kindly unspoken
all time low-weightless
u2-I'll go crazy if I don't go crazy tonight
kate voegele-sweet silver lining
pink-I don't believe you
kate voegele-angel
esmée denters-outta here?
TOPPEN LÅTAR!
pppuusseen

Inga kommentarer: