måndag 28 juni 2010

denna dag, ja den har spenderats på staden med kära vännen martina pind. flickan åker till utlandet på onsdag morgon med hennes pvän och jag är jätteavis.. hon behövde därför shoppa massa saker! typ det viu hade behövt shoppa innan vår resa till grekland som blev inställd. menmen förhoppningsvis kommer jag utonlands iallafall denna sommar. hoppas verkligen på en sista minuten resa med sebastian men vet inte hur det blir med den saken. helst hade jag velat ha med martina o fredrik men så blv det ju icke eftersom jag och pojkvännen jobbar när de vill åka o de vill inte åka i slutet av sommaren. ATTANS!
nu smsa syster min vilket innebär att jag ska ta cykeln ner till spicy för att köpa mat! 14 till pappa, 13c till mig o friterad kyckling till hille. PUSSEN PÅ SNOPPEN!

Inga kommentarer: