tisdag 29 juni 2010

efter en lång dag på jobbet sitter jag åter igen här framför datorn med varma fötter. planen är att jag ska ta tag i mitt rum gonom att städa o fixa lite men det lockar inte så väldigt just nu.
gick in i garderoben och kollade lite på alla skokartonger som står där uppe och räknade ut att jag lagt ner nästan 9000 kronor på skor sen slutet av oktober!! gosh.. även dagens par inräknat!
det var ju så att jag har kollat på ett par vagabondsandaler i ett bra tag nu, men har inte velat köpa dom för jag har redan så mycket skor, de kostar dessutom 650 kr. men idag, nu när all rea är igång, så ser jag dom, endast ETT par kvar, storlek 36 som bara råkar vara min storlek! 30% rabatt som seedan blir 50%, slutsatsen av denna historia; DOM BLEV MINA!! söta svarta gladiator med snörning, jatack.

vill bygga lite i m in "walk-in-closet" så jag kan ställa upp alla mina skossor! måste mäta lite, hade hej!!

Inga kommentarer: