onsdag 23 september 2009

hoppsan, ett tag sen . men måste säga att sist jag skrev så visade de en liten tårta över blogspot-loggan, och varje gång blir jag ju så sugen på tårta! synd bara att halsen känns tjock och äcklig, måste nog sova och kanske inte träna imorrn, men de sista får vi se med hur det blir. det är nytt program imorrn så jag kommer inte vara den enda som är vilse i koordinationerna! pass även igår, jag säger bara toppenkul och svettades som aldrig förr, ohja det tog på krafterna. men det är det värt! jag ska bli en aktiv frida som inte bara degar, uttan faktiskt rör på sig. ska nog få med hannes ut o gå lite oftare oxå, få lite frisk luft plus motion.
jag är nu kissinödig och hade tänkt prata med mammsen om putte o sofias avskedsfest, men fick nyss MAIL (!) om att syster min nyss gjort det så jag får väl tyst och snällt bara krypa ner i sängen då.. hihi!
ögonen kliar, måste tvätta bort sminket och kissa innan det sker en olycka ;)
pusshejhopp

Inga kommentarer: