lördag 12 september 2009

tränigsvärk i vaderna, jobba som innebär att springa i trappor. nej det är ingen bra kombo! jobbade 6 timmar idag så var helt slut när jag kom hem, la mig i soffan med täcke och massor med mjukiskläder. halvsov och frös. inte bli sjuk nu frida!
min favorithannes var inne på jobbet idag och köpte skossor av mej. snyggaste modellen. finns stunder då jag vill vara en pojke för de finns fina skor till pojks. men jag ska inte klaga, finns ännu mer fint till oss flickor! och jag hittade ett par jättefina stövlar från tommy hilfiger? och blev såå kär i dom! mörkblåa med brun snörning, samma färg på detaljerna och fårskinn innuti. hur mysiga som helst! men de kostade 3000 vilket innebär att de aldrig kommer tillhöra frida molander. jag är ledsen.



lyssna på PARANOID - kanye west, mr hudson

Inga kommentarer: