fredag 13 januari 2012


alldeles för länge sedan jag skrivit nu, jag vet. men jag har faktiskt en ganska okej ursäkt. min dator har gått sönder totalt. min gamla burk bestämde sig bara för att ge upp en dag. men ursäkten är inte helt okej, jag hade ju kunnat skriva från benjamins dator, vilket jag gör nu, men detta har bara inte hänt.
jag ska försöka göra mitt bästa nu iallafall!

sitter för tillfället o kollar lite på 2,5 män medans jag äter frukost. jag ser fram emot dagen, jobb i city som inte händer alldeles för ofta. ska försöka hitta på en kavaj innan jobbet, men först av allt ska jag gå till korthuset för att skriva ut en bild på pojkvännen. hans lillasyster fyller år idag o eftersom benjamin är hennes stora idol ska hon bland annat få en inramad bild på killen när han spelar gitarr. jag har gjort en mysig liten tjejlåda så hennes present är inte helt värdelös. vi ska åka till sala ikväll efter vi båda slutat jobba. fira söten o få en god middag på köpet!

nej jag måste göra mig klar nu, men ska jag ska bättra mig häröver! puss o hej

Inga kommentarer: