fredag 20 januari 2012

vissa saker händer bara mig..
för kanske en vecka sedan, lite mer än så, så satt jag i sängen med katten o benjamin. skulle unna mig lite tofifee men fick inte upp den ur förpackningen. tänkte att jag kunde trycka under så hoppar den upp. o ordet hoppar hade jag ju rätt i. min lilla godis flyger ut ur förpackningen,rätt upp i luften, landar på mitt huvud, rullar längs huvudet o ner bakom mig. på något galet sätt så hoppar den därefter framför mig o landar mitt på katten! hur händer detta?!
någon tur med att skrapa rutor på bilen har jag inte heller, igår skrapade jag utan vantar o helvete vad kallt det var! idag däremot, skrapade bilen men tyckte inte det såg så bra ut på framrutan. vad är det för fel? sätter mig i bilen o drar på fläkten. inget händer. nej det sitter is på insidan av rutan, INNE I BILEN! hur lyckas man med detta... fick då sitta med vanten o försöka värma upp det o skrapa bort lite med naglarna. det var nog inte min morgon. får hoppas på en bättre dag! nu väntas jobb, tagga tagga tagga!

Inga kommentarer: