måndag 23 januari 2012

en stressig morgon följt av en alldeles för lugn dag på jobbet. jag gick upp tidigare i morse för att baka, jag hade ett stort sug efter att baka så bestämde mig därför att göra det istället för att sova bort halva dagen. jag började ju inte jobba förrän kl 12! skrapa bilen, flytta bilen till mammas parkering, duscha, smink, håret och äntligen kommer vi till bakningen. men hoppsan, syster min hade visst använt upp allt bakpulver förra veckan vilket komplicerade min morgon. drog en alldeles för lång fundering men bestämde mig till slut för att åka o handla. bakningen tog lite längre tid än vad jag tänkt så jag fick stressa satan för att bli klar o sedan iväg till jobbet.

knappt en kund syntes till o de två sista timmarna var det bara jag o jessica. pga brist på kunder så gjorde vi en spellista med godingar från förr. den innehåller allt från backstreet boys till s club 7 o anders johansson. åh vad jag längtar tills resten av jobbteamet hör den o börjar fnittra lite. nej nu ska jag lukta lite mer på mina fina röda rosor som jag fick av pojkvännen på vår månadsdag! mm-m de är helt underbara! likaså han (ps jag är kär)

Inga kommentarer: