torsdag 26 januari 2012

en ledig dag som inte riktigt blev ledig. totte ringde från city o frågade om jag kunde jobba. självklart säger jag ja för det känns som jag är deras extratjej igen. säger man nej för många gånger så ringer de ju inte till ennär de behöver folk. då ringer de till nån de vet säger ja, vilket för tillfället är jag. menmen jag gillar ju verkligen att jobba där och det blir ju lite förändring från erikslund. för mig gäller det bara att jobba jobba jobba så jag kan flytta snart. inte för att det är pengarna som står ivägen nu, det är det faktum att ingen hyreslägenhet är ledig, ingen av de som jag vill ha iallafall..
nej nu ska jag bege mig till en hyresvärd o presentera mig. tänkte att det kan ju inte skada. först måste jag pussa på maja, hon står nedanför o skriker på mig konstant. tror hon är hungrig.. aja, puss hej leverpastej!

Inga kommentarer: