torsdag 25 augusti 2011

8-17,30. ja de vart ju lite pengar tjänade idag med. tänka sig att lönen kom idag dessutom, tjickatjing! nej måste sluta tänka på pengar. men jag gillar de, för har man lite sådant så kan man skämma bort sina käraste lite grann, och det gillar jag! var duktig nog att byta bort min tid imorgon så jag får vila, kurera mig och även spendera tid med kärleken! måste dock göra upp ett meducinschema. ska ta två olika meduciner, och ja det heter meduciner, tre gånger om dagen men inte tillsammans. innebär att jag ska ta 6 gånger om dagen och inte till måltid. jag kommer få ett strikt schema om jag vill bli frisk!
meddelar även, appropå schema, att jag får 32 timmar i veckan ute på ikano i höst. nöjd tjej! men detta innebär att ajg får två dagar ledigt i veckan, och det finns då ingen tid att jobba inne i stan med mina favoriter. men men man kan inte alltid få som man vill. jag är nöjd som det är, jag menar jag har ju ett jobb som jag tycker hemskt mycket om!
KÄRLEKEN/att du alltid ska försvara något du inte vet något om. gaah jag får panik på dig kvinna

Inga kommentarer: