måndag 8 augusti 2011

BOMBNEDSLAG! ja så kan man nog se på mitt rum just nu. det är saker överallt och inte har jag någon ork att börja städa. vet inte riktigt var jag ska börja, men borde väl bygga upp en flyttkartong med lite studentpresenter i som man inte riktigt har användning för just för tillfället. att jag sedan kan ställa kartongen på vinden är ett stort plus!
måste säga tack till mina vänner för en bra söndagskväll plus morgonen idag. grill och mys med kärleken, bästa vän och hennes pojkvän. vill nog ha en likadan frukost imorrn som den i morse - bacon, ägg, vanlijyoghurt, jordgubbar och nybakat grekiskt lantbröd! oslagbar kombination kan jag lova!
nej nu ska jag ta tag i mitt lilla rum. skor, kläder och bråte överallt!
(längtar till klockan 18.47 imorrn då jag får träffa kärlek igen )
4 dagar till utlandet!

Inga kommentarer: