onsdag 24 augusti 2011

nu får det banne mig vara nog! min kära sjuka har jag nu haft i 2,5 månad och först idag har jag tagit mig till läkaren! pluspoäng till frida molander, tack tack. har även övertalat honom att jag ska få mina journaler från barnakuten så jag får veta vad det är för fel på mitt hjärta. nu jävlar ska jag bli hel! fick dessutom två olika mediciner av läkaren, frågade lite om dom och varför detta skulle hjälpa när den förra inte gjorde det. han verkade ha bra svar på frågan och jag nöjde mig med det följt av ett samtal på måndag morgon för att kolla hur allt står till. när jag väl kommer till apoteket så säger kvinnan i kassan, "är detta till samma person?" eftersom båda var till mig så svarade jag ja och fick då detta till svar; "jaha vad konsigt, för dessa medicinerna tar ut varandra." vad är det för pissläkare jag fått!? gaaaah jag får panik, det finns ju en anledning varför jag inte gillar läkare. de kommer ALDRIG med nå vettiga svar eller botemedel.

klänning hittad till 100årsfesten. tagga tagga tagga! vänta.. ska bara jobba ett antal timmar till först. men vad sa jag? jobb 7 dagar på raken? ja så var det ja

herren som gör vardagen lite lättare

Inga kommentarer: