torsdag 11 augusti 2011

jag packar för fullt! om 31 timmar lyfter planet från arland, 31 timmar! sjukt vad tiden går fort när man längtar till något. synd bara att mitt nystädade rum får lida för det. har nu kläder o väskor överallt som jag ska ha med och packa i osv. har dock en känsla av att jag kommer glömma n ågot viktigt... får kolla upp imorrn vad jag lagt ner o inte! har ju faktiskt fått en fin packlista av martina pind som jag kan lova innehöll ALLT! kanske sängen som gäller nu? ska ju faktiskt upp o jobba imorrn, packa klart och shoppa det sista inför resan! PUSSÉ

gammal bild men jag hoppas innerligt att jag blir lika brun denna semester som efter en vecka i kroatien. håller tummarna för kreta nu!

ska passa på att bikta mig så jesper flodström får något att njuta av.
har väl inte vart mitt smidigaste jag på jobbet idag. tappade en stor gummistövelkartong i gigantisk storlek mitt på smalbenet, aj. ca 30 min senare går jag in i en pissvass låda så jag har nu ett rivsår på benet, precis bredvid märket från första kartongen. som grädden på moset har jag även skadat mig på tummen, vet inte hur men gudars vad det gör ont! hoppas du njuter nu jesper

Inga kommentarer: