måndag 22 augusti 2011

jag har massor att berätta. vet inte ens var jag ska börja! kommer väl bara skriva ut en hundradel av det jag vill säga för att inte tråka ut er alldeles!
en kort resumé, jag har:
- klappat en lo! (dock inte levande, utan uppstoppad)
-varit i grekland med mina underbara vänner och pojkvän
-blivit lite brun
-haft kul på jobbT med annabandana
-slitit som ett djur
-besökt staden vittinge och morgongåva
och massor med mera skojj!
pga kaos på jobbet så måste jag jobba imorgon oxå, galet mycket varor kom. det var skor både högt och lågt! detta innebär dock att jag måste ställa in min lekdejt med mallz imorgon, ledsen! får gottgöra det på onsdag kanske o kanske tillomed hjälpa damen att packa väskan inför egyptenresan! så snäll kan man vara faktiskt. nää magen kurrar, mat väntar. PUSSE

litt grekland






Inga kommentarer: